Služby

Poskytujeme léčebnou a preventivní péči dětem a dospívajícím ve věku 0-19 let.

Jsme smluvním zařízením VZP, OZP, ZP MVČR, VoZP, ČPZP,  RBP - ZP i ZPŠ.

Ošetřujeme samozřejmě také pacienty smluvní, pacienty s komerčním pojištěním či samoplátce / zahraniční pacienty (hovoříme italsky, anglicky, francouzsky).

Využíváme poznatků jak klasické, tak přírodní medicíny, podporujeme kojení. Podporujeme zdravý vývoj dětí, vycházíme z poznatků aktivity 1000dni. Správná výživa v prvních dnech života může velmi ovlivnit další vývoj a zdravotní stav každého jednotlivce.

www.1000dni.cz

Spolupracujeme s Centrem komplexní péče o rizikové novorozence KDDL VFN a ÚPMD.

Ke stanovení diagnózy máme přímo v ordinaci k dispozici přístroj na stanovení CRP (odlišení bakteriálních a virových infektů), analyzátor moči (přesnější stanovení jednotlivých složek objevujících se v moči), používáme Streptest (stanovení Streptokoka beta-hemolytického typu A v krku během několika minut), test na určení mononukleózy, otoskop k usnadnění diagnostiky změn na bubínku a ve středouší. Sami si odebíráme krev v ambulanci.

Poskytujeme očkování základní: proti záškrtu, tetanu, černému kašli, hemofilu B, žloutence B, dětské obrně (Infanrix Hexa - kojenci a batolata, Infanrix - 5-6 let, Boostrix polio - 10-11let), proti spalničkám, zarděnkám a příušnicím (Priorix nebo Priorix - Tetra spolu s neštovicemi),

a nadstandardní očkování: proti rotavirům, pneumokokům, žloutence typu A i B, meningokokům, klíšťové encefalitidě, rakovině děložního čípku a dalším papilomavirovým onemocněním (vhodné i pro chlapce od 9 let), neštovicím.

Vakcinaci považujeme za jednoznačné pozitivum a dobrou cestu k individuálnímu a kolektivnímu zdraví, vždy však přihlížíme k aktuálnímu individuálnímu stavu a potřebám. Rodiče, kteří by nechtěli jen z vlastního rozhodnutí očkovat, prosím, aby vůbec zvážili, zda je jejich rozhodnutí založeno na dostatečných a pravdivých informacích, zdali zvážili všechna rizika nevakcinace, aby se vůbec seznámili s chorobami, proti kterým nechtějí očkovat, protože často vůbec mnohé choroby a jejich následky neznají, a přesto/proto se jich nebojí.

Nastřelujeme náušnice, i pacientům odjinud, stačí se objednat na tel.č. 2 4140 0443. U kojenců náušnice nastřelujeme cca od 6.měsíce věku (dostatečně velký lalůček pro zavedení branže nastřelovací pistole).

Přednost při vyšetření a ošetření mají novorozenci a malí kojenci, akutní pacienti s vážnými příznaky.

K člověku patří nejen tělo, ale také duše, v naší péči na ni také myslíme.

Snažíme se našim pacientům poskytnout chápavé a co nejmíň stresující prostředí, obě - lékařka i sestra - jsme mámy, máme rády lidi, vážíme si života, pohody.

Z toho důvodu také nepodporujeme plánované porody doma.